De wereld verandert snel. De manier waarop we werken, informatie inwinnen en communiceren wordt ook steeds sneller en directer en vindt in real time plaats. Mercedes-Benz is succesvoller dan ooit en was, is en blijft een voortrekker op het vlak van nieuwe ontwikkelingen. Die zogenaamde ‘pioneering spirit’ zit in het DNA van het merk met de ster ingebakken. In 1886 toonden Carl Benz en Gottlieb Daimler de weg met de uitvinding van de automobiel. We zijn het aan onszelf verplicht om ons te blijven heruitvinden en ook in een veranderende samenleving met nieuwe en andere behoeften antwoorden te bieden. Om dat te realiseren is er niet alleen onze bedrijfsstrategie, ook onze bedrijfscultuur en onze manier van werken veranderen mee. Leadership is daarbij het sleutelwoord - doorheen onze hele organisatie.
Think, try, and thrive
Kijk naar de geschiedenis van Mercedes-Benz en het is duidelijk dat het merk en de onderneming een impact op de wereld hebben gehad en nog steeds hebben. Onze toekomstgerichte bedrijfsstrategie CASE – C-onnected; A-utnoom; S-services; E-electric en E-missievrij - zorgt er voor dat we aan de top blijven! Het is ongelofelijk leuk en motiverend om elke dag mee het verschil te kunnen en te mogen maken.Georges