Wist je dat de eerste auto wordt verkocht door een verkoper en de tweede door de werkplaats? Met andere woorden, Customer Services of de dienst naverkoop heeft een cruciale rol in onze onderneming. Ze werken misschien net wat meer in de schaduw, maar hun activiteiten dragen in belangrijke mate bij tot de creatie van merkloyaliteit. Want Customer Services houden onze klanten steeds en overal mobiel. Dankzij een vlot verloop van een onderhoudsbeurt, dankzij een efficiënte ingreep bij pech of nog door klanten te “ontzorgen” met het juiste product of dienst. Zo denken onze collega’s van Customer Services al aan jouw winterbanden als jij van een zomers cocktail op het strand geniet. Dit kan alleen worden gerealiseerd dankzij vooruitziendheid en dankzij overleg en samenwerking met alle andere geledingen van de onderneming. Dankzij zogenaamde co-creatie maken wij het verschil.

Om dit te bereiken, creëren wij een cultuur waarin verandering, co-creatie en samenwerking centraal staan. Wij geloven dat deze cultuur leidt tot creatieve, efficiënte en innovatieve ideeën. Wij zijn op zoek naar mensen, die nieuwe bijdragen kunnen leveren en onze ideeën tot uitvoering willen brengen waarbij we steeds bereid zijn om die extra stap voor onze klanten te zetten.