Onze producten, onze werkomgeving en de verwachtingen van klanten zijn allen onderhevig aan verandering. We werken steeds meer virtueel en digitaal in projectteams, lokaal maar ook wereldwijd. Onze marketing en communicatie is veranderd en we bieden een verscheidenheid aan nieuwe producten in verschillende markten. Door de generaties heen hebben medewerkers andere verwachtingen van hun werkgever gekregen. We transformeren van een autofabrikant naar een aanbieder van mobiliteitsdiensten. We worden steeds meer wereldwijd actief en we ontwikkelen expertisegebieden die buiten onze huidige oorspronkelijke kernactiviteiten vallen. Met een gerichte strategie zijn we goed in staat om onze organisatie te veranderen. Ons doel: het creëren van een teamcultuur die ons voortdurend succes garandeert.

We leren altijd van elkaar en zijn continue met elkaar in contact. Om ons voortdurende succes te garanderen, hebben we ambitieuze mensen nodig die de toekomst van Mercedes-Benz mede vormgeven. Mensen zijn immers onze belangrijkste asset. Wij zijn van mening dat persoonlijke groei leidt tot organisatiegroei. Daarom investeren we in onze medewerkers, door ze de kans te geven om boven zichzelf uit te stijgen.