Producten, verwachtingen van klanten en onze werkomgeving zijn allemaal onderhevig aan
verandering. We werken steeds meer virtueel en digitaal in projectteams, lokaal maar ook wereldwijd. Onze marketing en onze communicatie is veranderd, en we bieden een verscheidenheid aan nieuwe producten op verschillende markten aan.
Nieuwe medewerkers hebben andere verwachtingen van hun werkgever dan de vorige generaties. We transformeren van een autofabrikant naar een aanbieder van mobiliteitsdiensten. We worden steeds meer wereldwijd actief en we ontwikkelen expertisegebieden die buiten onze huidige kerncompetenties vallen. Met een gerichte strategie zijn we goed in staat om onze organisatie te veranderen. Ons doel: het creëren van een teamcultuur die ons voortdurend succes garandeert. We leren altijd van elkaar en zijn voortdurend met elkaar in contact. Om ons aanhoudende succes te garanderen, hebben we ambitieuze mensen nodig die de toekomst van Mercedes-Benz mede vormgeven. Mensen zijn immers onze belangrijkste asset. Wij zijn van mening dat persoonlijke groei leidt tot organisatiegroei. Daarom investeren we in onze medewerkers, door ze de kans te geven om boven zichzelf uit te stijgen.