Functie
- Uitvoeren van Quick Scans op het gebied van Mercedes-Benz After Sales processen (werkplaats, magazijn en garantie) en de resultaten presenteren aan de dealer.
- Samenwerken met de dealer om procesverbeteringen in de Service afdeling te realiseren ter verhoging van kwaliteit en efficiëntie.
- Controleren van garantieprocessen en doen van verbetervoorstellen.
- Uitvoeren van audits met betrekking tot Mercedes-Benz Erkend Schadeherstel.
- Onboarden van nieuwe medewerkers in de Service afdeling.
- Ontwikkelen van nieuwe en onderhouden van bestaande consultancy trajecten.
Wat ga je doen als Retail Consultant After Sales?
Als Retail Consultant After Sales ga je dagelijks Mercedes-Benz dealers begeleiden en adviseren. Je krijgt de verantwoordelijkheid voor de implementatie van specifieke after sales projecten voor Mercedes-Benz Cars en Vans. Door middel van analyse, kennisoverdracht en coaching zorg je ervoor dat deze projecten op een motiverende en succesvolle manier worden uitgevoerd binnen onze dealerorganisatie. Je bewaakt de processen en voortgang van deze projecten en biedt intensieve begeleiding aan de dealers. Kennis van servicemarktaandelen, marktbewerking, werkplaatsprocessen en klanttevredenheid is een pré.
Jouw dagelijkse werkzaamheden omvatten onder andere: