Interessegebieden
Locatie

Interessegebied

>

Sales

Als premium merk is Mercedes-Benz een van de leiders in (technologische) ontwikkelingen binnen de Automotive. Het internationale karakter van de organisatie speelt hierbij een belangrijke rol. Door het internationale karakter heb je veel contact met afdelingen en collega’s uit andere landen. De organisatie is constant in beweging en aan verandering onderhevig. Dit maakt het werken bij Mercedes-Benz interessant en uitdagend. Je hebt de kans om je eigen weg te vinden, jezelf te ontwikkelen en het verschil te maken.
JaccoManager After Sales
Sales
>

Finance

Werken bij Mercedes-Benz betekent voor mij werken voor een mooi automerk met leuke collega’s en uitdagende ontwikkelingen. Elke dag is anders. Ik had een erg leuk eerste sollicitatiegesprek voor de functie van financieel medewerker en diezelfde middag werd ik gebeld of ik voor een tweede gesprek wilde komen. Ook dit gesprek beviel erg goed en leidde ertoe dat ik de baan kreeg. Nu, iets meer dan een jaar later, heb ik een volgende stap kunnen maken naar de functie van financieel expert! Als medewerker heb ik kunnen ervaren dat Mercedes-Benz meedenkt over mijn toekomst en hoe ik mezelf verder kan ontwikkelen op persoonlijk gebied, maar ook op professioneel gebied.

MaritFinancieel Expert
Finance
>

Marketing & Communication

In mijn functie als Communicatie manager krijg ik veel ruimte om mijn ideeën en visie op verschillende marketing thema’s uit te werken en door te voeren. Deze vrijheid is voor mij erg belangrijk. Mercedes-Benz geeft mij dit vertrouwen en stimuleert hierdoor ook mijn eigen ontwikkeling. Daarnaast is mijn werk erg afwisselend, geen dag is hetzelfde. In de toekomst wil ik graag doorgroeien binnen onze organisatie en als het mogelijk is een periode in het buitenland werken.
StephanieCommunication Manager
Marketing & Communication
>

Technical

Mercedes-Benz is als merk op zich al iets om voor te werken. Technisch zijn we een vooruitstrevend merk met veel uitdagende techniek aan boord. Dealers kunnen bij mij terecht voor alle technische vragen en casussen. Ik beantwoord deze vragen op locatie of vanuit ons kantoor in Nieuwegein. Hiervoor heb ik veel contact met onze collega’s in Duitsland voor productbewaking en eventuele ondersteuning. Niet een dag is hetzelfde, er is altijd uitdaging, zeker als je in After-Sales werkt.
AdTechnical Advisor
Technical
>

Service & Support

Wanneer je voor Mercedes-Benz werkt, kom je in de wereld van Mercedes-Benz Group terecht. Je leert hier veel over de technologie achter de voertuigen en de innovatieve ontwikkelingen die gaande zijn over de gehele wereld. Werken bij Mercedes-Benz zorgt voor vele kansen en mogelijkheden over de hele wereld. Veel collega’s werken al vele jaren voor Mercedes-Benz, zo zie ik mijn toekomst ook!

DuyguSr. Business Engineer
Service & Support
>

Digital

The future of mobility is rapidly changing. Therefore, Mercedes-Benz Group has set new goals to stay the front-runner within automotive. We will utilize the power of digital and align our collaboration and our culture around these new possibilities. Digitalization is and should stay our main focus and has a high priority in our business strategy. Everyone that want to make an impact should be part of this transition.
BartjanChief Digital Officer
Digital
>

People

Bij Mercedes-Benz werken veel verschillende mensen met diverse achtergronden. Diversiteit vinden wij erg belangrijk in onze organisatie, omdat wij geloven dat diversiteit bijdraagt aan een positieve werksfeer, creativiteit en co-creatie. Het samenwerken met gedreven en ambitieuze collega's helpt ons de organisatie van de toekomst te bouwen. Het actief leveren van een bijdrage aan deze toekomst is een mooie uitdaging en erg leuk om te doen!
MaxRecruitment & Development Specialist
People
>

Leadership

Iedere dag is anders. Over het algemeen start ik mijn dag als volgt: bijpraten met het team en collega’s, het monitoren van de ontwikkelingen binnen afdelingsprocessen – bijsturen waar nodig, boardcollega’s en andere stakeholder updaten over onze KPI’s, werken binnen projecten of andere verbeterinitiatieven. Verder voer ik overleg met onze collega’s van het servicecenter in Berlijn. Dit doe ik voor 50% in Utrecht en de andere 50% in Brussel. Mijn team heeft mij genomineerd voor de European Excellence Award. Er gaat niets boven zo'n teken van waardering, hier ben ik trots op!

VanessaManager Collections & Litigation
Leadership